CF EURO 6 – VADOŠAIS PĒC DAUDZPUSĪGUMA

DAF iepazīstina ar jauno CF Euro 6 – ar maksimālu pielietojumu. CF ir pieejamas kā šasijas un kā vilcēji, ar divām, trijām vai četrām asīm. Pieejami ar vienu vai divām velkošajām asīm. CF ir dažādas plašas un ērtas kabīnes. Pieejams plašs spēcīgu, efektīvu un videi tīru dzinēju klāsts. Piemērots piegādēm, birstošo kravu un cisternu transportam, kā arī smagajiem darbiem būvniecības nozarē. CF klāsts piedāvā efektīvu un īpašu risinājumu pēc pasūtījuma visām transportēšanas prasībām.

2017-14-DAF-CF-530-FTT-1024x684

ROBUSTS

CF ir izturīgs pret bojājumiem. Tam ir izturīgs cinkots tērauda bamperis, kas ir nedaudz pacelts, lai aizsargātu jaunos priekšējos lukturus. Lukturi ir izgatavoti no neplīstošā Lexan materiāla. Priekšējie lukturi nāk standarta aprīkojumā ar dienasgaitas lampām, kas nodrošina lielisku redzamību visas dienas garumā.

workhouse

PIEVILCĪGS

Tāpat kā XF un LF, arī jaunajam CF Euro 6 ir kopīgas īpašības – izturīgs un elegants izskats. Īpatnējā reste un skaistais hromētais panelis ar DAF logo ir uzmanību piesaistošs.  Uz priekšējā paneļa ir vieta Jūsu uzņēmuma nosaukumam. Pievilcīgs priekšējais  dizains, jauni dubļusargi,  bākas nosedzošie un kabīnes spoileri, nodrošina optimālu aerodinamiku , lielāku degvielas ekonomiju.

04-2017-New-DAF-CF-FT-Space-Cab-1024x659

GUDRS

Jaunajam CF ir pieejami trīs kabīņu varianti: praktiska dienas kabīne, ietilpīga guļamā kabīne un īpaši ietilpīga Space kabīne. Tam ir pievilcīgi stilīga āriene, ērta iekšpuse. Dizains un funkcionalitāte iet roku rokā. Kā piemērs tam ir aerodinamiskie gaisa novirzītāji. Tie uzlabo izskatu un kontrolē gaisa plūsmu tā, ka durvju rokturi paliek tīri.

TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

workhouse

IEKĀPŠANA UN IZKĀPŠANA

Viegla iekļūšana un izkļūšana no kabīnes ir svarīga šādas klases kravas automašīnām. Kabīnes grīda ir praktiska un zema, ar  augstumu tikai 1.18 m versijā ar PACCAR MX-11 dzinēju, un 1.25 m versijā ar PACCAR MX-13 dzinēju. Šāds risinājums ir optimāls, ja ir divi vai trīs pakāpieni. Pakāpieni ir izgatavoti no alumīnija un ir neslīdoši.

workhouse

REDZAMĪBA

Drošība sākas ar labu redzamību. CF kabīnei ir lielākais priekšējais stikls savā klasē. Zems kabīnes stāvoklis, pārdomāti pozicionētie spoguļi uzlabo ideālu pārskatāmību.

workhouse

INOVATĪVS

Jaunajam CF ir tie paši skaistie stilizētie priekšējie lukturi kā jaunajam XF, kas standarta aprīkojumā ir aprīkots ar H7 hologēna lampām.
Pirmie kravas automašīnu industrijā kā opciju piedāvājam LED tehnoloģiju tuvajām gaismām. Vēl kāds CF jaunums ir praktiskie pagriezienu papildlukturi bamperī. Tie aktivizējas pagrieziena virzienā to izgaismojot – papildus ērtībai, drošībai, mazākai bojājumu iespējai.

32-2017-New-DAF-CF-Exclusive-Line-Interior-1024x575

PLAŠS

Jaunā CF interjers piedāvā maksimālu vietu dzīvošanai un darbam. Tas ir attiecināms uz dienas kabīni, guļamkabīni un īpaši plašo Space kabīni, kuras iekšējā platība ir ne mazāk par 11 m3. Kabīnes augstums ir 2.23 m, kas ir nepārspēts rādītājs savā klasē. Kopējā uzglabāšanas vieta kabīnē, aptuveni 900 litri, ir vislielākā. Tai skaitā trīs lieli nodalījumi virs vējstikla ar vietu mikroviļņu krāsnij. Zem gultas atrodas 660 litrus ietilpīga uzglabāšanas vieta, kur pēc nepieciešamības, var novietot 30 l ledusskapi. Visas kabīnes ir aprīkotas ar daudziem ērtiem nodalījumiem un uzglabāšanas vietām. Viduskonsolē ir izvietoti uzglabāšanas nodalījumi ar diviem praktiskiem pudeļu vai glāžu turētājiem.

19-2017-New-DAF-CF-Exclusive-Line-Interior-1024x575

PRAKTISKS

Jaunā CF kabīne burtiski pauž tīru kvalitāti. Izturīgie materiāli un augstas kvalitātes apdare palīdzēs interjeram izskatīties glīti un tīri pat pēc gadiem intensīvas lietošanas. Tas ne tikai palielina atlikušo vērtību, bet arī uzlabo vadītāja komfortu. Kabīnes iekšējā apdarē tiek lietoti siltie toņi, tādēļ vadītājs pat uz ceļa jutīsies kā mājas.

55

KOMFORTABLS

Pateicoties regulējamam stūres ratam, jaunajā CF ikviens vadītājs atradīs sev piemērotāko sēdēšanas stāvokli. Vadītāja sēdekļa regulēšanas diapazons ir līdz 220 mm garumā un 145 mm augstumā. Iebūvētās drošības jostas ir ar regulējamu augstumu. Vadītāja papildus ērtībai, jauno sēdekļu atzveltne ir dalīta divās daļās. Augstākam komfortam, sēdekļu apsilde un ventilācija ir iespējama kā papildus opcija. Runājot par komfortu: gulta (ar 202 cm garo un 12 cm biezo matraci) garantē lielisku miegu. Īpaši, ja izvēlaties papildus komforta matraci ar dalītajām atsperēm. Komforta līmeni vēl vairāk palielina laba ventilācijas un apsildes sistēma.

32-2017-New-DAF-CF-Exclusive-Line-Interior-1024x575

ERGONOMISKS

Jaunais instrumentu panelis ir izvietots apkārt vadītājam. Vadības ierīces ir ērti grupētas pēc to funkcijām. Panelī ir trīs uzglabāšanas nodalījumi, kurus var pielietot papildus kameras monitoram vai Truck Navigation radio, kravas automašīnas navigācijas sistēmai vai USB savienojumam.
Tāpat ir pieejams arī pilnībā integrēts DAF Truck telefons ar diviem mobilajiem telefoniem, kur var izmantot Bluetooth vai fiksēto pieslēgumu, tie var būt saslēgti vienlaicīgi pat trīs. Tālruņus var vadīt no stūres rata. Uz instrumentu displeja ir pieejami kontakti un īsziņas.

31-2017-New-DAF-CF-Exclusive-Line-Interior

EKONOMISKS

CF ir izmantots tāds pats instrumentu panelis kā XF un LF, ieskaitot skaisto apdari un moderno krāsu displeju. Tas sniedz vadītājam informāciju par transportlīdzekli un tā dzinēja darbību ne mazāk kā 32 valodās. DAF Driver Performance Assistant (DPA) ir iekļauts standarta aprīkojumā un palīdz vadītājam braukt pēc iespējas ekonomiskāk. Izmantojot šo displeju, vadītājs ir informēts par degvielas patēriņu, bremzēšanu, braukšanas stilu un optimālo brīdi pārnesuma maiņai. Sistēma sniedz noderīgus padomus degvielas ekonomijai, optimālai dzinēja bremzes lietošanai. Tas informē vadītāju par pareizu spoileru noregulēšanu un spiedienu riepās. DPA sistēma motivē vadītāju iegūt no CF vislabāko, pieliekot vismazāko piepūli.

DAF ir attīstījis trīs jaunus CF dzinējus: 12.9 litru PACCAR MX-13, 10.8 litru PACCAR MX-11 un 6.7 litru PACCAR PX-7 dzinējs. Dzinēji ir pieejami ar dažādiem parametriem.
Pateicoties ultramodernajām un pilnībā pārbaudītajām tehnoloģijām, kā, piemēram, Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma, turbīnai ar maināmo ģeometriju, izplūdes gāzu recirkulācijas un izplūdes gāzu pēc-apstrādes sistēmai, tiek izpildītas stingrākās Euro 6 emisijas prasības. Visi šie trīs dzinēji garantē maksimālu efektivitāti, augstu veiktspēju un zemas ekspluatācijas izmaksas.

PACCAR-MX-11-Euro-6-side-2013019

UZTICAMS

Ērta nokļūšana kabīnē, uzticamība un zemas uzturēšanas izmaksas palielina Jūsu ieguvumu. PX-7 dzinēja servisa intervāls ir 60,000 km, MX-11 dzinējam 125,000 km un MX-13 dzinējam – 150,000 km. Pārdomāts risinājums, kā, piemēram, kombinēts modulis ar degvielas filtru un mitruma atdalītāju, viena ķīļsiksna, palīdzēs saglabāt zemas ekspluatācijas izmaksas. Maksimālai uzticamībai, vadi ir iekapsulēti putās, šajā industrijā tā ir unikāla tehnoloģija.

PACCAR-MX-11-Euro-6-2013028

EFEKTĪVS

Jaunie PACCAR Euro 6 dzinēji CF sērijai ir videi tīri un efektīvi. Izmantojot vienu ķīļsiksnu, plastmasas karteri, integrējot vienā modulī eļļas filtru, termostatu un dzesētāju ir ietaupīts svars. Dzinējs, izplūdes gāzu pēcapstrādes sistēma, optimāli strādā kopā ar automatizētajiem sensoriem un programmatūru. Tā rezultātā tiek panākti izcili rādītāji ar lielisku degvielas ekonomiju.

PACCAR-MX-11-Euro-6-side-2013022

VIDEI TĪRS

DAF priekšnoteikums: lai dīzeļa cieto daļiņu filtrs maksimāli reģenerētos pasīvā veidā. Labākai iespējamai degvielas ekonomijai. Piemērs tam, ir PACCAR MX-11 un MX-13 dzinēja iekapsulētais izplūdes kolektors, lai saglabātu izplūdes gāzu temperatūru. Arī SCR katalizators ir optimizēts temperatūras noturībai. Pārdomātā papildus izolācija nodrošina maksimālu dzinēja darbību arī plašākā temperatūras diapazonā. Dzinējam darbojoties, optimāli efektīvākajā līmenī, atkarībā no tipa un transporta pielietojuma, cieto daļiņu filtra tīrīšanas intervāls ir līdz 500,000 km.

Engine-detail-engine-brake-PACCAR-MX-13-euro-6

MX-13

Izstrādāts kalpošanas laikam līdz 1.6 milj. km. PACCAR MX-13 dzinējs nodrošina 303 kW /412 Zs jaudu, 340 kW /462 Zs vai 375 kW /510 Zs jaudu un attiecīgi 2000, 2300, 2500 Nm griezes momentu. Augstais griezes moments ir iespējams plašā apgriezienu diapazonā jau pie maziem dzinēja apgriezieniem. Tas nozīmē retāku pārnesumu maiņu, komfortablāku braukšanu. Dzinēja bremze nodrošina iespaidīgu veiktspēju. Vairāk kā divas trešdaļas no šīs jaudas tiek nodrošināta sasniedzot 1500  rpm apgriezienus. Šādi varam ietaupīt uz darba bremžu nodilumu.

Engine-detail-common-rail-PACCAR-MX-13-euro-6

MX-11

Īpaši piemērots piegādes un smago darba apstākļu transportam, kur liela nozīme ir zemai pašmasai, zemākam degvielas patēriņam. PACCAR MX-11 ar divām augšējās sadales vārpstām ir pieejamas piecās versijās. Īpaši piemērots piegādes pārvadājumiem (210 kW / 286 Zs, 240 kW / 326 Zs un 271 kW / 369 Zs) un smagiem darba apstākļiem (291 kW / 396 Zs un 320 kW / 435 Zs). Pieejami ar augstu maksimālo griezes momentu 1200, 1400, 1600, 1900, 2100 Nm, jau pie maziem dzinēja apgriezieniem, plašā apgriezienu diapazonā.  Arī MX-11 dzinēja bremzes kvalitāte ir iespaidīga. MX-11 dzinējs ir par 3% efektīvāks, salīdzinājumā ar  jau ļoti efektīvo MX-13 dzinēju, kā arī tas ir par 180 kg vieglāks. Tas nozīmē vairāk iespējas un  palielinātu Jūsu peļņu.

Euro-6-MX-EAS

PX-7

Jaunais PACCAR PX-7 noslēdz jauno CF dzinēju klāstu. Šis jaudīgais, degvielu ekonomējošais , klusais, dzinējs piedāvā jaudas diapazonu  164 kW/223 Zs, 186 kW/253 Zs, 208 kW/283 Zs , 231 kW/314 Zs, ar attiecīgu 850, 950, 1020 , 1100 Nm griezes momentu. Dzinējs nodrošina ārkārtīgi labas apkalpošanas pazīmes ar labu degvielas patēriņu. Dēļ tā zemās emisijas un zemā trokšņu līmeņa, PX-7 ir piemērots intensīviem piegādes pārvadājumu darbiem. Patīkams vadītājam un saudzīgs pret apkārtējo vidi.

IDEĀLS VARIANTS

Jaunajiem CF ir jauna, pilnveidota transmisija, tādēļ tā ideāli sader ar PACCAR Euro 6 dzinējiem. CF ir pieejamas dažādas pārnesumkārbas – manuālā, automātiskā un pilnībā automātiskā, tādēļ vienmēr atradīsiet vispiemērotāko ātrumkārbu Jūsu specifiskajam mērķim. Jaunais CF ir daudzpusīgs un piedāvā risinājumu jebkādām transportēšanas vajadzībām. Reģionālajiem un starptautiskajiem pārvadājumiem, dzesēšanas iekārtu, birstošo kravu vai cisternu transportam.  Arī celtniecības, sadzīves pakalpojumiem un īpašam transporta pielietojumam. Jaunais CF palīdzēs Jums palielināt produktivitāti.

the-new-cf-and-xf-chassis-daf2015138-300x150

ĪPAŠI DAUDZPUSĪGS

Jaunās šasijas piedāvā gandrīz neierobežotas iespējas komponentu izvietojumam. Pateicoties mazajai pašmasai ir iespējama augsta celtspēja. Izturīgu materiālu izmantošana nodrošina lielisku pielietojumu ekspluatācijā. Šasija ir pilnīgi plakana. Komponenti ir izvietoti maksimāli šasijas iekšpusē. Ideāla bāze visām virsbūves konstrukcijām.

DAF-XF-Chassis-layout

SPĒCĪGS

Pateicoties īpaši izturīgajai šasijai un Stabilink aizmugurējai pneimatiskajai piekarei, vadītājam nebūs jāuztraucas par kravas saglabātību. Pilnīgi jaunā priekšējā piekare nodrošina perfektu balansu starp amortizāciju, stabilitāti, komfortu un stingrību. 8-tonnu priekšējā ass ar paraboliskajām div-lokšņu resorām ir standarta aprīkojumā. Smagākam pielietojumam ir 9-tonnu priekšējā ass ar paraboliskajām trij-lokšņu resorām, maksimālam komfortam. Jauna ir 7.5-tonnu priekšējā ass ar vienlokšņu resoru, kas ir ideāli piemērota transporta pielietojumam, kad ir nozīme katram kilogramam.

70-2017-New-DAF-CF-DAF-XF-50-percent-smaller-and-lighter-EAS

DRAUDZĪGS

Šasijas var konfigurēt visdažādākajos veidos. Izplūdes gāzu pēcapstrādes instalācijas var tikt novietotas šasijas labajā vai kreisajā pusē, vai pat atsevišķi. Ir daudz iespēju. Liela vai maza degvielas tvertne, izplūdes caurule kreisajā, labajā pusē vai pat vertikāli. Viss ir pārdomāts. Šasija ir pilnībā sagatavota virsbūves montēšanai, lai atvieglotu virsbūvju ražotāju darbu.

ccf-300x150

GUDRS

Pateicoties AdBlue tvertņu novietojumam aiz kabīnes un akumulatoru izvietojumam šasijas aizmugurē, degvielas tvertņu tilpums ir iespējams līdz 1500 litriem. Ir pietiekami daudz vietas papildaprīkojumam, piemēram, hidraulikas montāžai.

stabdymas

BREMZĒŠANA

Jaunā PACCAR dzinēja bremze demonstrē iespaidīgus rādītājus, neatkarīgi no transportlīdzekļa ātruma. Turklāt ir pieejams Intarder 3 –  bremze, kura ir integrēta transmisijā. Tā nodrošina lielāku bremzēšanas jaudu pie lieliem ātrumiem.

DAF-xf-sc-stabilink-2012715 (1)

ROBUSTS

Vēl kāds jaunums ir SR1344 – 13 tonnu pakaļējā ass. Tā tagad ir vieglāka, bet tikpat spēcīga un izturīga; un standarta aprīkojumā ir piemērota pilna sastāva masai līdz 44 tonnām un nodrošina dzinēja griezes momentu līdz 2300 Nm. Pēc īpaša pieprasījuma ir pieejama arī jaunā SR1347 ass. Abos gadījumos, tās tiek kombinētas ar Stabilink pneimatisko piekari.

Engine-detail-common-rail-PACCAR-MX-13-euro-6

SPĒCĪGS

DAF piegādā PACCAR MX dzinējus ar labi zināmo dzinēja jaudas noņēmēja kārbu ar flanča vai tiešo savienojumu. DAF ir ļoti plašs jaudas noņēmēju klāsts, ir iespējams sameklēt piemērotu variantu jebkuram transporta pielietojumam.

PACCAR-MX-11-Euro-6-engine-03

VĒSS

Jaunums MX-11 un MX-13 dzinējiem ir ģeneratora  novietojuma iespēja tieši uz dzinēja, kas ir paredzēts virsbūvēm ar dzesēšanas iekārtu. Tas garantē maksimālu drošumu un efektivitāti, kā arī izmaksu samazinājumu.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

2017-13-DAF-CF-530-FTT-1024x684

PIEGĀDĀŠANAI

Plašs dzinēju, transmisiju un asu klāsts, savienojumā ar lielisku vadāmību, padara CF par vislabāko piegādes kravas automašīnu. Gan reģionālajiem, gan starptautiskajiem pārvadājumiem. Gan kā šasijas, gan kā vilcēji. Ar divām, vai pat trīs vai četrām asīm, kad ir nepieciešama lielāka kravnesība. Kabīnes nodrošina ideālu darba un atpūtas vidi – optimāla redzamība, lieliska iekāpšana un izkāpšana, augsta drošība un maksimāls komforts. CF ir ideāla kravas automašīna gan tās vadītājam, gan īpašniekam. CF ir sinonīms maksimālai uzticamībai, izturībai un zemām ekspluatācijas izmaksām.

workhouse

BIRSTOŠO KRAVU UN CISTERNU TRANSPORTS

Pašmasas samazinājums par katru kilogramu var būt izšķirošs kravnesībai. DAF guvis panākumus, uzlabojot  katru CF rezerves daļu, neietekmējot tā robustumu un uzticamību. Transporta pielietojumos, kur ir svarīgs katrs pašmasas kilograms, DAF ir pagājis vienu soli nākotnē. To DAF panāk pateicoties jaunajai 7.5-tonnu priekšējai asij un jaunajam PACCAR MX-11 dzinējam, kas ir par 180 kg vieglāks par efektīvo MX-13 dzinēju. Kā arī ar pārbaudīto pneimatisko piekari, lietojot Stabilink, kā arī vairāku sastāvdaļu apvienojumu moduļos. Tas viss nodrošina maksimālu produktivitāti.

2017-14-DAF-CF-530-FTT-1024x684

CELTNIECĪBA

Spēcīgais celtniecības CF ir īpaši piemērots pielietojumam, kad ir nepieciešama bieža pārvietošanās bezceļa apstākļos. Bampers ir augstu piestiprināts, nodrošinot 25° lielu uzbraukšanas leņķi. Kombinācijā ar 40 cm klīrensu tiek nodrošināta izcila braukšana pa zemes ceļiem. Kā arī šajā kontekstā ir vērts pieminēt DAF slaveno tandēma aizmugurējo piekari.

04-2017-New-DAF-CF-FT-Space-Cab

PĒC PASŪTĪJUMA

Lai arī kāda būtu Jūsu darbības nozare – piegāde, birstošo kravu vai cisternu transports, celtniecība, lauksaimniecība   vai atkritumu apsaimniekošana – DAF piedāvā CF jebkādam transporta pielietojumam pēc īpaša pasūtījuma. Pieejamas gan šasijas, gan vilcēji. Ar divām, trijām un četrām asīm. Ar papildus stūrējošo asi maksimālai manevrētspējai un vieglākai iebraukšanai šaurajās ielās. Ar pazeminātu šasijas augstumu lielākajām kravām. Ar priekšējo un aizmugurējo pneimatisko piekari transportam ar maināmām virsbūvēm. Plašs efektīvo un uzticamo PACCAR dzinēju klāsts. Ar dienas kabīni, guļamkabīni vai Space kabīni. Plaša PTO izvēle. Lai arī kuru CF Jūs izvēlētos, DAF vienmēr  piedāvās Jums kravas automašīnu, kas atbilst tieši Jūsu vajadzībām!

Attachment_MS_0030_12_20120051_2_1

Lai mazinātu pārvadātāju problēmas uz ceļa, „DAF Trucks N.V.“ bija pirmie, kas izveidoja starptautisko kravas automobiļu servisa (ITS) sistēmu, kura līdz šim brīdim ir līderis savā jomā.

Kad atgadās kas neparedzēts, pietiek vien piezvanīt pa tālruni uz DAF ITS, lai Jūsu automobilis pēc iespējas ātrāk varētu atsākt savu darbu. Pieredzējuši uzņēmuma darbinieki ir spējīgi lieliski mobilizēt DAF tehniskos servisa pakalpojumus, viņi runā visās Eiropas pamatvalodās, spēj risināt finansu jautājumus un rūpējas par to, lai kravas automobilis varētu pēc iespējas ātrāk atkal doties ceļā.
Visā Eiropā ITS tīkls ir plaši pieejams un labi izvietots ar apmēram 1000 DAF dīleru un servisa punktiem. DAF klienti var būt pārliecināti par tūlītēju palīdzību bojājumu vai nelaimes gadījumos ne mazāk kā 49 valstīs – 24 stundas dienā, 7 dienas nedēļā.

workhouse

Starptautiskais palīdzības numurs (+314 021 430 00)
Tehniskā palīdzība uz ceļa Latvijā (+371 283 460 00)
Tehniskais serviss uz ceļa Lietuvā (+370 687 502 81)

011
02
admin-ajax
3
04
5
6
7
8
9
10
11
13
14
15
16
17
18

KONTAKTI

SIA CENTRAKO
Siltuma iela 5, Rīga, LV-1058, LATVIJA

Reģ. Nr.: 40003634540
E-pasts: info@daf.lv