VISU LAIKU LABĀKAIS XF

DAF iepazīstina ar jauno XF. Tas ir perfekts starptautisko pārvadājumu etalons, kas ir paredzēts maksimālai transporta efektivitātei. Jaunizstrādāts 12,9 litru PACCAR MX-13 dzinējs atbilst Euro 6 kritērijiem, pilnīgi jauna šasija, moderns un pievilcīgs ārējais dizains, uzlabots salons. DAF iepazīstina ar vislabāko XF – gan transporta uzņēmumiem, gan kravas automašīnu vadītājiem.

2017-04-DAF-XF-530-FAN-EcoCombi

MODERNS

Uzkrītošā un modernā priekšējā reste ar alumīnija akcentiem un iespaidīgajiem priekšējiem lukturiem, piešķir jaunajam XF spēkpilnu un elegantu iespaidu. Priekšējā reste būtiski uzlabo dzinēja dzesēšanas efektivitāti, lai sasniegtu pēc iespējas zemāku degvielas patēriņu.

workhouse

ROBUSTS

Satiksmes negadījumā izraisītie bojājumi ir minimāli, un to izmaksas ir mazākas, kas nerada neplānotu dīkstāvi. Jaunais cinkotais tērauda buferis var izturēt dažus triecienus. Jaunie priekšējo lukturu stikli ir izgatavoti no neplīstošā Lexan materiāla.

2017-03-DAF-XF-530-FAT

PĀRDOMĀTS

Jumta spoileri un sānu paneļi samazina degvielas patēriņu un CO2 izmešus par 10 procentiem. Tie ir izstrādāti no jauna un ir rūpīgi pielāgoti transportlīdzekļa 2,55 metru platumam. Tas attiecas arī uz aerodinamiskajiem dubļusargiem ar iestrādātajiem pagriezienu rādītāju lukturiem, kas papildus drošībai ir skaidri saskatāmi arī riteņbraucējiem un gājējiem. Šīs detaļas ir rūpīgi pārdomātas.

2017-06-DAF-XF-530-FAN

EFEKTĪVS

Space Cab jaunais jumta spoileris ir ērti regulējams, ko var darīt stāvot pie kravas automašīnas. Ar to var vienmēr saskaņot vilcēja un piekabes augstumus, turklāt jaunais spoileris ir arī par 25 kilogramiem vieglāks. Jaunie aerodinamiskie stūru gaisa deflektori palīdz samazināt degvielas patēriņu, un novirza gaisa plūsmu tā, lai durvju rokturi vienmēr būtu tīri.

TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

workhouse

INOVATĪVS

Priekšējos lukturos izmantotā LED tehnoloģija ir pieejama papildus aprīkojumā, kā arī ir jaunievedums kravas automašīnu nozarē. Tiem ir liela gaismas intensitāte, maksimāls kalpošanas mūžs un minimāls enerģijas patēriņš. Standarta dienas gaitas lukturi nodrošina lielisku redzamību dienas laikā. Buferī iebūvētie adaptīvie lukturi (papildaprīkojums) izgaismo ceļu braukšanas virzienā, papildus drošībai un mazākam negadījumu riskam. Pateicoties praktiskajām apskates lūkām, spuldzes var ātri un viegli nomainīt.

11-2017-New-DAF-CF-new-logo-plate

PRAKTISKS

Papildus jumta apgaismojumam, DAF ir izstrādājis iebūvētos jumta lukturus, kas ir pieejami vienīgi Super Space kabīnei, lai radītu vēl lielāku akcentu. Pateicoties optimālajai aerodinamikai, tiek sasniegts vēl zemāks degvielas patēriņš, salīdzinot ar parastajiem jumta lukturiem.

55

PĀRSKATĀMS

Durvju logs nodrošina vadītājam maksimālu sānu redzamību. Vadītājs var redzēt starp spoguļiem un kabīnes priekšējo statni, kā arī pat starp pašiem spoguļiem, nodrošinot labu redzamību maksimālai drošībai.

33-2017-New-DAF-CF-Exclusive-Line-Interior

IETILPĪGS

 Super Space kabīnei tiek nodrošināta 12,6 m3 plaša darba un atpūtas telpa, un 2,25 m liels augstums stāvēšanai pilnā augumā, kas nav salīdzināms ne ar ko citu. Ļoti plaši uzglabāšanas nodalījumi atrodas zem gultas, kas ir ne mazāki kā 675l, ar vietu ledusskapim, kurā pat lielas pudeles var novietot vertikāli.

22-2017-New-DAF-XF-Exclusive-Line-Interior

PIEVILCĪGS

Jaunais salona dizains rada mājīgu gaisotni, kas uzlabo vadītāja komfortu, tāpat kā lieliskā apsilde un ventilācija. Gaisa plūsmas tiek vienmērīgi sadalītas pa visu kabīnes grīdu un pat zem gultas. Pat vēl vairāk — salons ir ļoti praktisks un ērti tīrāms. Pat pēc vairāku gadu lietoššanas tas joprojām izskatās labi. Tas ietekmē arī talāk pārdoššanas vērtību.

Drivers-dream-116229-DAF-886

ĒRTS

Ērtu iekāpšanu kabīnē nodrošina tikai 3 pakāpieni, pie grīdas augstuma 1,48 m. Jaunākās paaudzes sēdekļi nodrošina lielisku komfortu, kuri ir pilnībā regulējami un aprīkoti ar gaumīgi iebūvētām drošības jostām. Papildaprīkojumā ir pieejama divpakāpju sēdekļu apsilde un ventilācija. Gultas ir tikpat labas kā mājās vai pat labākas. Apakšējās gultas garums ir 2,20 metri. Kabīnē Space augšējai gultai ir abpusējs matracis, uz kura vienas puses ir izturīgs pārvalks, kas ir piemērots bagāžas novietošanai.

DPA-116229-DAF-1423

INFORMATĪVS

DAF sistēma Driver Performance Assistant (DPA) palīdz vadītājam braukt iespējami ekonomiskāk. Centrālais krāsu displejs informē par degvielas patēriņu, bremzēšanas efektivitāti un paredz satiksmes situāciju, kā arī rāda optimālo pārnesuma pārslēgšanas brīdi. Noderīgas ir sadaļas par degvielas ekonomiju, dzinēja bremzes optimālu lietojumu, pareiza spoilera regulējumu un riepu spiediena nozīmi. DPA motivē vadītāju izmantot visas XF sniegtās priekšrocības ar minimālu piepūli.

30-2017-New-DAF-CF-Exclusive-Line-Interior

KOMUNIKABLS

Centrālajā panelī ir izvelkams galdiņš, kredītkaršu turētāji, papildus glāžu turētāji, USB savienojumi un 2 praktiskas dubultās DIN vietas. Tajās var uzstādīt jauno sistēmu Truck Navigation Radio (papildaprīkojums) ar radio/CD atskaņotāju, kravas automašīnas navigācijas sistēmu, papildus signāla ieeju/USB savienojumiem digitālajiem mūzikas failiem un Bluetooth savienojumu audioierakstu atskaņošanai. Pilnīgi integrētā DAF sistēma Truck Phone (papildaprīkojums) sniedz iespēju vienlaikus pievienot divus mobilos tālruņus, izmantojot Bluetooth savienojumu. Tos abus var vadīt ar stūres taustiņiem, un panelī ir redzami tālruņa numuri, kontakti un īsziņas.

configurable-switches-116230-daf-287a

DROŠS

Drošības jostas ir pilnībā iebūvētas sēdekļos. Kā papildaprīkojums, ir pieejams arī gaisa drošības spilvens. Panelī ir triecienus absorbējošas zonas, kas sadursmes gadījumā mazina ceļu traumu risku. Protams, ir pieejama arī DAF unikālā sistēma Night Lock, kas vienkārši un efektīvi aizsargā pret ielaušanos un zādzībām. Ar jauno atslēgu vadītājs var ne tikai pārbaudīt kravas automašīnas lukturus, bet arī vienlaikus aizvērt visas durvis un logus.

Jaunais XF ir aprīkots ar jaunu 12,9 litru PACCAR MX-13 dzinēju. Izmantojot sevišķi modernas un praksē pārbaudītas tehnoloģijas, kā, piemēram, Common rail iesmidzināšanas sistēma, mainīgas ģeometrijas turbokompresoru, izplūdes gāzu recirkulāciju un komplicētu izplūdes gāzu pēcapstrādi, ir panākta atbilstība stingrajiem Euro 6 izmešu kritērijiem. Vienlaikus PACCAR MX-13 dzinējs nodrošina maksimālu efektivitāti, augstu veiktspēju un zemas ekspluatācijas izmaksas.

PACCAR-MX-11-Euro-6-side-2013019

PĀRBAUDĪTS

Tehnoloģijas, ar kurām DAF guva plašu pieredzi ASV, ir pilnveidotas, lai panāktu atbilstību Euro 6 standartiem. Tiek pārmantotas arī Euro 5 Advanced Transport Efficiency (ATe) tehnoloģijas, kā, piemēram, izolētais izplūdes kolektors vēl augstākai turbīnas efektivitātei, kā arī optimizēti virzuļu gredzeni un dzesēšanas sistēma. DAF Euro 6 sistēmās ir izmantotas pārbaudītas tehnoloģijas, kas ir izstrādātas optimālai uzticamībai un izturībai.

PACCAR-MX-11-Euro-6-2013028

JAUDĪGS

Jaunais PACCAR MX-13 dzinējs nodrošina 410, 460 vai 510 Zs jaudu ar iespaidīgiem 2000, 2300 vai 2500 Nm griezes momenta rādītājiem. Šāds griezes moments ir pieejams nelielā dzinēja ātrumā un plašā dzinēja apgriezienu diapazonā. Tas nodrošina elastību, iespēju retāk pārslēgt pārnesumus, labāku degvielas ekonomiju un komfortablāku braukšanu. Arī dzinēja bremze dod lielisku veiktspēju. Vairāk nekā trīs ceturtdaļas no tās jaudas ir pieejamas jau no 1500 apgriezieniem minūtē, tāpēc darba bremžu lietojums un nodilums ir vēl mazāks.

Euro-6-MX-EAS

TĪRS UN EFEKTĪVS

Tiek ievērotas stingrās Euro 6 izmešu prasības, nodrošinot degvielas patēriņu zemajā Euro 5 Advanced Transport Efficiency (ATe) līmenī, ar zemu eļļas patēriņu. Izmantojot inteliģentus sensorus un programmatūru, ir panākta dzinēja un izplūdes gāzu pēcapstrādes sistēmas optimāla kopdarbība. Palielinātā eļļas kartera ietilpība, nodrošina servisa apkopes intervālu līdz 150 000 kilometriem. Degvielas filtrs un ūdens separators ir apvienots vienā mezglā, lai vienkāršotu tehnisko apkopi. PACCAR MX-13 ir aprīkots arī ar vienu dzensiksnu, augstākai efektivitātei un retākai tehniskajai apkopei.

Engine-detail-engine-brake-PACCAR-MX-13-euro-6

UZTICAMS

Cilindru blokam un galvām ir izmantoti kvalitatīvi materiāli, piemēram, dzelzs–grafīta sakausējumus, kas nodrošina dzinēja uzticamību un ilgmūžību. Lai sasniegtu šo mērķi, funkcijas ir integrētas. Degvielas vadi ir integrēti cilindru blokā un galvā. Eļļas filtrs, termostats un dzesētājs ir apvienots vienā modulī. Turklāt kabeļu kūļus aptver putu izolācija. Jaunā PACCAR MX dzinēja paredzamais kalpošanas mūžs ir līdz 1,6 miljoniem kilometru.

Engine-detail-common-rail-PACCAR-MX-13-euro-6

GUDRS

Jaunais DAF XF ir aprīkots ar 12 pārnesumu manuālo pārnesumkārbu, vai 16 pārnesumu manuālo pārnesumkārbu, lietošanai lielas slodzes apstākļos. Ir pieejama arī automātiskā pārnesumkārba ar tādu pašu pārnesumu skaitu – AS Tronic ar vēl novatoriskākām funkcijām. Inteliģenta programmatūra un sensori nodrošina vienmērīgu gaitas uzsākšanu un manevrēšanu, pakāpeniski saslēdzot sajūgu. Pateicoties EcoRoll sistēmai, nelielā slīpumā sajūgs tiek atvienots, panākot kontrolētu “ripošanu”, dzinējam darbojoties tukšgaitā. Zemu degvielas patēriņu veicina arī Fast Shift.

PACCAR-MX-11-Euro-6-side-2013022

BREMZĒŠANAS SPĒKS

Jaunais Intarder 3 ir pieejams gan ar manuālo, gan arī ar automātisko pārnesumkārbu. Līdz ar to vadītājam ir pieejams lielāks bremzēšanas spēks ar mazāku dzinēja ātrumu un pat vēl lielākas kontroles iespēju. Intarder 3 uzlabo braukšanas komfortu un nodrošina vēl labāku bremzēšanu garās nogāzēs.

PACCAR-MX-11-Euro-6-side-2013019

ROBUSTS

Jaunā SR1344 aizmugurējā ass ir vieglāka un ļoti klusa, tās celtspēja ir 13 tonnas. Šī ass tiek uzstādīta standarta aprīkojumā transportlīdzekļu sastāviem, kuru pilna masa nepārsniedz 44 tonnas un dzinēja jauda nepārsniedz 460 Zs. SR1344 aizmugurējā ass ir īpaši izstrādāta ar zemu berzes līmeni, lai nodrošinātu efektivitāti un degvielas ekonomiju. Lietošanai lielas slodzes apstākļos paredzēta uzlabotā SR1347 ass.

Pilnībā no jauna izstrādāta šasija, ar nelielu pašmasu, nodrošina maksimālu kravnesību. Šasijas stingrība garantē teicamus braukšanas apstākļus. Ar pārdomātu šasijas komponentu izvietojumu, tiek panākta augstāka efektivitāte. XF ir izcils pamats turpmākai attīstībai.

PACCAR-MX-13-Euro-6-rear-axle-01

IETILPĪBA

Viens no šasijas izstrādes pamatmērķiem bija radīt pēc iespējas vairāk vietas. SCR katalizators un daļiņu filtrs ir apvienots vienā mezglā. AdBlue tvertne ir novietota zem kabīnes. Rezultāts: daudz vietas sūkņu, hidraulisko tvertņu vai degvielas tvertņu uzstādīšanai. Iespējamais degvielas tvertņu tilpums ir līdz 1500 litriem.

aa

ĒRTA VADĀMĪBA

Gaitas un vadāmības ziņā XF nosaka jaunus standartus, pateicoties jaunajai priekšējai un aizmugurējai asij, asu piekarei un pilnīgi jaunai stūres sistēmas vadībai. Arī šasijas vērpes stiprība un jaunā kabīnes piekare veicina lielisku stabilitāti. Ar jauno XF ir prieks braukt.

bb

KRAVNESĪBA

Šasija ir vieglāka, bet ļoti izturīga. Tajā ir izmantots kvalitatīvs tērauds, izveidojot izturīgu un vieglu šasiju lielai celtspējai. Robustajā, bet vieglajā aizmugurējā asī ir izmantota Stabilink piekares sistēma, kas uzlabo vadāmību un stabilitāti, vienlaikus samazinot svaru. Jauna sedlu ierīces plāksne, jauns akumulatoru kastes novietojums, inovatīvs stūrēšanas mehānisms – katrs kg mazāk nozīmē augstāku efektivitāti. Jaunais XF ir viens no vieglākajiem savā klasē.

DAF-XF-Chassis-layout

IZTURĪBA

Šasijas gala šķērssija atrodas gandrīz vienā augstumā ar šasijas rāmi, kā arī dubļusargu ārējās daļas ir izvietotas zem rāmja augšdaļas. Šādi tiek samazināti bojājumi, ja piekabe saskaras ar vilcēja šasijas aizmuguri, kas ir svarīgi, uzbraucot uz ūdens transportlīdzekļiem un iekraušanas platformām. Elektrības un gaisa šļūtenes var droši noglabāt, samazinot to bojājumu risku un gādājot par to tīrību.

Attachment_MS_0030_12_20120051_2_1

Lai mazinātu pārvadātāju problēmas uz ceļa, „DAF Trucks N.V.“ bija pirmie, kas izveidoja starptautisko kravas automobiļu servisa (ITS) sistēmu, kura līdz šim brīdim ir līderis savā jomā.

Kad atgadās kas neparedzēts, pietiek vien piezvanīt pa tālruni uz DAF ITS, lai Jūsu automobilis pēc iespējas ātrāk varētu atsākt savu darbu. Pieredzējuši uzņēmuma darbinieki ir spējīgi lieliski mobilizēt DAF tehniskos servisa pakalpojumus, viņi runā visās Eiropas pamatvalodās, spēj risināt finansu jautājumus un rūpējas par to, lai kravas automobilis varētu pēc iespējas ātrāk atkal doties ceļā.

Visā Eiropā ITS tīkls ir plaši pieejams un labi izvietots ar apmēram 1000 DAF dīleru un servisa punktiem. DAF klienti var būt pārliecināti par tūlītēju palīdzību bojājumu vai nelaimes gadījumos ne mazāk kā 49 valstīs – 24 stundas dienā, 7 dienas nedēļā.

workhouse

Starptautiskais palīdzības numurs (+314 021 430 00)
Tehniskā palīdzība uz ceļa Latvijā (+371 283 460 00)
Tehniskais serviss uz ceļa Lietuvā (+370 687 502 81)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19

KONTAKTI

SIA CENTRAKO
Siltuma iela 5, Rīga, LV-1058, LATVIJA

Reģ. Nr.: 40003634540
E-pasts: info@daf.lv